onsdag den 20. november 2019

Kulturtur uge 6 - Tilgængelig nu! -Og dermed er kulturturen slut

På vej i sejlrenden over Elben!
Endelig lykkedes med redigeringen af  Uge 6 at få afsluttet min lange rundrejse. Stort var det at følge i fodsporene af napoleons nederlag ved Waterloo i 1815, samt Overloon og Arnhem, hvor der i 2. Verdenskrig blev kæmpet hårdt for at få afsluttet krigen. 
Et besøg i Teutoburger Wald, hvor 3 romerske legioner i år 9 blev overvundet, og til den mere muntre side, at jeg dumpede ind i byfest for fuld damp i Osnabrück.
Afslutningsvis et besøg i den tyske flådehavn wilhelmshaven og en sejltur med færgen over Elben.
Endelig hjemme og med et glædeligt gensyn med familie og venner. Vi havde savnet hinanden.










I et nyt indlæg vil jeg prøve at give et overblik over fordel og ulemper ved at begive sig ud på lang kulturtur, men ikke nu, for jeg skal lige en gang til have løbet alle siderne igennem for at fange sidste eventuelle fejl først.

God fornøjelse med læsningen, som jeg håber kan inspirere andre til at drage ud og være nysgerrig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar