onsdag den 17. januar 2018

Camino 2012 - Er under redigering!

Jeg er nu i fuld gang med at redigere teksten og billederne til min Camino i 2012. Teksten er færdig, men jeg mangler at få billederne på plads.

I Camino 2012 fortæller jeg om den gamle jernbanestation Canfranc Estación, som jeg passerede først på ruten ned fra Pyrenæerne, og som jeg i 2014 igen besøgte på en almindelig ferie for at fotografere mere indgående.

Problemet med at være pilgrim, er at hovedformålet er at gå, og for mange i eftertænksomhed og ro, og derfor er der sjældent lejlighed til at lege turist, for gør man det, så mister pilgrimsturen focus, synes jeg. Det er derfor bedre at gøre som jeg, vende tilbage som turist til de spændende steder på en senere tur, fx som jeg gjorde i 2014.

Selvfølgelig ser jeg også nogle ting, for ind i mellem lejer jeg mig ind på et hotel og bliver der et ekstra døgn, mest for at blive restitueret, få vasket tøj og få sovet ordentligt. Ved den lejlighed besøger jeg museer, katedraler mm.

Glæder mig til at dele Camino 2012 med jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar