fredag den 1. februar 2019

Hotdog fra Pompeji - og hvad der mere hændte!

Hvornår får man lov til at tage på ferie med sin voksne datter? I juni 2018 lykkedes det, og sammen tog min datter Cecilie og jeg til Pompeji for at nyde solen, ruinerne og Vesuv, men også at bo på et resort, hvor alting bare gik op i en højere enhed, på trods af, at jeg kom til skade med den ene fod.

At komme afsted med sin datter alene, giver en chance for en ferie med megen intimitet og nærhed, som der ikke er muligt at opnå i hverdagen, fordi hun bor med sin kæreste i København og jeg i Haderslev. Så når chancen opstår, så er det med at komme afsted.

Det blev ikke en ferie, hvor vi tog meget rundt, for at se mest muligt, men en ferie med et afstressende indhold i form af bøger, pool, god mad og pragtfulde vine.

Men læs mere om ferien på bloggen i højre side.

Jeg skriver i dagbogsform, og håber det kan animere andre til at besøge denne del af Italien, hvor modsætninger trivedes side om side, men med det kvalitativt bedste i forgrunden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar